Alweer 1 maandje hier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu Alweer 1 maandje hier - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu

Alweer 1 maandje hier

Blijf op de hoogte en volg Beaudine

19 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey ,


Tis alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb gemaakt. Ik zit hier nu 1 maand en de tijd gaat echt super snel. Afgelopen weekend is er een nieuw stagiaire ( Jacqueline )gekomen. Ze zit bij mij in de klas. Ik heb haar opgehaald met de taxi en het was zo druk op de weg dat het een uur duurde voordat we weer in het hotel waren. Dat weekend ben ik ook met Jacqueline de stad in geweest. Naar een paar bezienswaardigheden geweest. Ook naar British Museum geweest, leuk om 1x te bezoeken. Daarna zijn we weer terug naar het hotel te gaan.

Vanaf maandag 15-12 heb ik echt in de frontoffice gestaan. Veel meegekeken met collega’s en veel notities gemaakt. Wat ik deze week geleerd heb zijn Departures, Cityledgers en ik heb vandaag voor het eerst zelf uitgecheckt. Ik vond het heel spannend om te doen, maar ik weer nu welke ik direct uit kan checken en welke nog moeten betalen.

Afgelopen Dinsdag hebben we ook een sintekerst avond gehad. Met de 14 Nederlanders hebben we lootjes getrokken, cadeautjes gekocht, een gedicht gemaakt en uitgepakt. Echt een super leuke en grappige avond. Was echt een top idee.

Donderdag ben ik met David naar Primrose Hill geweest. Een grote heuvel met uitzicht op Londen. En vrijdag ben ik alleen naar Holland Park geweest. Echt een super mooi park om rustig te gaan wandelen. Daarna heb ik nog een dekentje voor over m’n bed bij de Primark gekocht.

Ik had ook alweer m'n rooster gekregen voor aankomende week. Zaterdag, zondag en maandag werken en dan weer 4 dagen vrij… TOP! Heb ik in ieder geval 3 vrije dagen als m’n moeder komt.

Ik hoop over 2 weken weer iets te schrijven…

Ciaoo allemaal!

  • 19 December 2014 - 20:43

    Alice:

    Hee, een leuk verslag Beau! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Beaudine

6 Maanden lang loop ik stage in Londen - Thistle City Barbican Hotel

Actief sinds 18 Nov. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 3111

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 21 Mei 2015

Mijn stage in Londen

Landen bezocht: