Nog 3 dagen te gaan. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen te gaan. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen te gaan.

Door: Beaudine Gruisinga

Blijf op de hoogte en volg Beaudine

18 November 2014 | Nederland, Groningen

Hi,

Ja, het is bijna zover: over precies 3 dagen ga ik naar Londen voor mijn stage bij het Thistle City Barbican Hotel.

De tijd is echt heel snel gegaan.
Maar goed, dat is nu een tijdje geleden. Ik weet nog dat ik begon met aftellen toen ik nog 6 weken te gaan had. En ik heb nu nog 3 dagen te tijd voordat het grote avontuur begint. Nu begin ik het wel erg spannend te vinden, maar ik heb er ook heel veel zin in. Ik zie er vooral tegenop om "afscheid" te nemen van mijn familie en schoonfamilie en vooral mijn Vriend (die er altijd voor mij is en waar ik veel van hou). Echt afscheid is het natuurlijk niet want iedereen zegt dat ik gewoon weer terug kom. Maar toch, weggaan voor een langere periode is nooit leuk, al weet ik zeker dat ik een geweldige tijd tegemoet ga in Londen.

Afgelopen zondag had mijn vriend gezegd dat we niks zouden doen die dag, maar ik moest wel om voor 14:00 uur start klaar beneden staan. Na lekker rustig rond 12:30 mijn bed uit te zijn, stond ik om 13:30 beneden. Daar stond de rest van mijn schoonfamilie. Ze hadden een klein feestje georganiseerd met een taart en een paar cadeautjes. Na de kaartjes gelezen te hebben kreeg ik al tranen in mijn ogen. Ik heb een vest gekregen omdat het altijd koud is in Londen hihi, en een hoesje voor mijn camera. 's Avonds gourmetten met iedereen was ook super leuk. Na het eten ben ik nog 1x met mijn vriendje naar de bioscoop geweest. The Maze Runner. Wat echt een super film was. De tijd vliegt zo voorbij.

Morgen nog een verwen dag met mijn broer en mama in Fontana Nieuweschans.. heerlijk badderen en eten.. En donderdag nog een dag/nacht bij mijn vriend. Waarschijnlijk nog even foto's maken in het bos/natuur.. wat ik erg leuk vind.

Ik ben van plan om minstens 1 keer per week een nieuw verslag te plaatsen! Hopelijk lukt dit ook.

Nu nog even genieten van het thuis zijn... :)

Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Beaudine

6 Maanden lang loop ik stage in Londen - Thistle City Barbican Hotel

Actief sinds 18 Nov. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3115

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 21 Mei 2015

Mijn stage in Londen

Landen bezocht: