Al op de helft van mijn stage. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu Al op de helft van mijn stage. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu

Al op de helft van mijn stage.

Blijf op de hoogte en volg Beaudine

10 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dit is alweer mijn 12e week, de tijd gaat zo snel.
Na dat ik thuis ben geweest in januari zijn we alweer een maandje verder.

Een paar weken geleden zijn mijn oom en tante langs geweest en hebben we een gezellige middag gehad samen. Daarna ben ik een paar dagen ziek geweest en kon ik niets doen behalve in m’n bed blijven liggen.
Vorige week heb ik gewinkeld in Westfield Stratford. Ben er in 2012 ook geweest maar er is heel veel veranderd. Er zit nu ook een Victoria’s secret in. Verderop is een kleding winkel genaamd Quiz. Ik heb daar een heel leuk jurkje gekocht voor maar €26 euro. Daarna langs The Sting geweest, heb daar ook nog een trui gekocht in de aanbieding. Verder ben ik nog naar de Primark geweest, nieuw douche gordijn , badmat en kussens gekocht. Om mijn nieuwe kamer een beetje huiselijk te maken. (ja ik ben verhuisd naar een andere kamer).

Ben morgen en donderdag weer vrij en op de planning staat Regent’s Park en Camden Town. Dus dat word weer met mijn camera foto’s maken.

Mijn eerst volgende kleine vakantie is van 18 april tot en met 24 april. Dan ben ik weer te vinden in Nederland.

ciaoo..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Beaudine

6 Maanden lang loop ik stage in Londen - Thistle City Barbican Hotel

Actief sinds 18 Nov. 2014
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 3110

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 21 Mei 2015

Mijn stage in Londen

Landen bezocht: