Eerste week... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu Eerste week... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Beaudine Gruisinga - WaarBenJij.nu

Eerste week...

Blijf op de hoogte en volg Beaudine

01 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vrijdag ben ik aangekomen in het hotel, al gelijk kreeg ik een kleine rondleiding. Toen ik eenmaal de sleutel had werd ik naar mijn kamer gebracht. Een redelijke kamer die je met z’n tweeën moet delen. Een kast waar je alles kan ophangen( je moet wel zelf kledinghangers kopen) , een bureau waar een tv op staat (alleen Engelse of Duitse zenders). En een prima badkamer met wastafel, wc en een douch in het bad. Oja we hebben ook een koelkast en een waterkoker op de kamer. Een wasmand is ook handig om te hebben, die kun je kopen voor 4 pond bij de Primark. Het ontbijt in het hotel moet je voor half 11 pakken. En dat eten we meestal op in de kamer. De lunch en het avond eten zijn iets minder hier. Maar er zijn genoeg restaurantjes waar je wat kan eten. Je hebt ook een supermarkt in de buurt.

Zaterdag en zondag even de winkels opgezocht, ik heb nog niet echt de bezienswaardigheden gezien van Londen maar dat komt vanzelf. Tenslotte zit ik hier nog 6 maanden. Na deze twee dagen had ik erg last van spierpijn in mijn nek en schouders, waarvan? Geen idee.

Mijn eerste week werken was van maandag tot en met vrijdag, je krijg de eerste dag veel papieren die je moet doornemen en moet onderteken. Verder heb ik tot en met donderdag veel achter mijn collega’s gestaan. Veel meekijken en opschrijven. Vrijdag heb ik de hele dag conciërge gehad, dat houd in bagage opruimen, taxi’s bellen, pakketjes aannemen en gasten begroeten.

Zaterdag ben ik naar The Tower of Londen, The Tower Bridge, London Eye en the Big Ben geweest. Veel foto’s gemaakt met mijn Nikon. En nog even in winkels gekeken in Oxford Street.

Zondag werd ik om half 11 met migraine wakker, toen ben ik nog even door gaan slapen tot 12:00 uur, daarna kreeg ik het nog een keer. Ben toch nog even langs de Hema geweest bij Victoria. En op de terug weg in de metro kreeg ik nog een keer migraine. Tegen 16:00 kwam ik terug en ging ik ook gelijk weer weg met de meiden. We zouden gaan schaatsen, maar toen we aankwamen waren er nog maar 3 tickets over. Toen zeiden we laten we doorgaan naar Winter Wonderland Land, ook dat was super druk. Dus toen maar lekker uit eten geweest. Echt super gezellig.

En op naar de volgende week. Hele week vroeg en conciërge van 07:00 tot 15:30 uur.

Hopelijk aankomend weekend weer een verhaaltje.. 

Ciaooo

  • 01 December 2014 - 23:35

    Alice :

    Leuk verslag Beau, hoop dat je het komende weekend je beter voelt zonder hoofdpijn. Liefs mama XXX

  • 02 December 2014 - 18:22

    Beaudine :

    Dankjewel mam... Hoop ik ook... Xx liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Beaudine

6 Maanden lang loop ik stage in Londen - Thistle City Barbican Hotel

Actief sinds 18 Nov. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3037

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 21 Mei 2015

Mijn stage in Londen

Landen bezocht: